Lilltösan..

Ibland smälter jag. hjärtat bankar lite mer och jag känner sådan enorm kärlek för detta lilla barn som vi skapat..
Idag när jag lämnade henne hos dagmamman så kröp hon som vanligt upp i dagmammans famn, men idag, till skillnad mot andra dagar så gick hon sedan ner på golvet igen ganska snabbt, in i vardagsrummet och upp i den stora fåtöljen där Vidar satt och tittade på Bolibompa. Kröp upp nära nära bredvid honom. Tittar på mig och vinkar igen. (gå nu mamma, såg det ut som hon tänkte), och så försvann hon in i tv:ns värld.

Det är första gången jag ser henne "in action" hos dagmamman. Önskar jag kunde vara en fluga på väggen en dag, och få vara med.

Tydligen kryper hon alltid upp till sin kompis Vidar i fåtöljen på morgonen, men Freja är ingen tv-tittare direkt, så efter en stund går hon in i lekrummet och bygger med duplo tills frukosten är serverad.

Åh, min lilla gumma.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits