Ullaredsshopping

På "allmän" begäran visar jag nu upp mina Ullaredsfynd från igår. Riktigt riktigt mycket folk så jag hittade inte allt jag var ute efter. Vissa av grejerna ska Freja få i födelsedagspresent, så skvallra inte för henne.. :) Även hennes kusiner kommer få några av sakerna nedan, i julklappar.


Teletubbiesdocka: 149:-
Duplo: 109:-
Stickers typ 6 kr






Nedan: Bäddset till dockvagnen 39 kr
duplo djur 99:-
Pussel 29
Duplobräda 89





Kritor
Ritblock
Målarbok 24 kr
Telefon 50 kr


Fleece till Freja 69 kr
Lila cardigan, tror den kostade 59


Underställ 50 kr
Klänning 70 kr
Tröja: 30 kr


Byxor: 50 kr
Tröjor, tror de kostade 50 kr


Byxor 99 kr/st
Kjol 70 kr


Tvådelat set 329 kr
Mössa
Strumpbyxor 20 kr



Byxor: 50 kr
Tröja 40 kr
Cardigan 70 kr
tjockare strumpor: 15 kr
Strumpbyxor: 20 kr


Galonvantar: 34 kr
Byxor: 30 kr
Vantar: 20 kr (2 par)
Strumpbyxor: 20 kr



BLivande julklappar..



Tröjor till Christian, 50 resp 60 kr
Strumpr 12-pack 60 kr
Boxershorts 80 kr - 3pack
vantar


Vantar, hipsters, strumpor, strumpbyxor till mig


Smörknivar, bakformar i silikon, bakplåtspapper, fotofix, rengöringsservetter, deo, glödlampor..



Pussel och kassaapparat

Handlade även en fleecejacka till mig själv, ett par ljusstakar och lite rengöringsmedel, som inte fastnade på bild.
Hittade inga kläder till mig själv tyvärr, det var SÅ mycket folk att jag inte orkade med det.. Men jag kom istället hem med en del pengar över. :) Målet med resan var ändå lite födelsedagspresenter till Freja och framför allt höst och vinterkläder till henne. Nattlinne hittade jag inte till henne, inte heller tjockare vanliga vantar och någon fin mössa. Men jag är nöjd!


Kommentarer:
Postat av: Malin

Oj vad du har fyndat! Vad kul.



Du får gärna fortsätta läsa min blogg så lösenord kommer så småningom.



Kram!

Postat av: Petra/Trollet

Shit vad kul!!!! Nu blir jag avis, vill oxå åka till Ullared och shoppa men ekonomin vill inte just nu......

Hoppas du har det bra - kram Petra

2009-10-14 @ 19:35:45
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits