Sista dagen.

Idag är sista dagen på mitt nuvarande jobb som projektledare, hade överlämningsmöte igår och fick så mycket beröm för min rapport att jag tror att jag snart spricker! "Du kommer komma långt" "Du har hunnit massor på väldigt kort tid" " Dig kommer vi få se mer av" var några av de saker jag fick höra, något som känns väldigt väldigt skönt! Jag har kämpat länge för att få den typen av jobb jag vill ha och då känns det ju fantastiskt att faktiskt också prestera bra.

Fick en blomma idag av förvaltningen, som tack för den här tiden. Väldigt gulligt, med tanke på att jag inte varit här alls länge.

Så nu är det hej då valdemarsvik
och hej hej Finspång!

Och imorgon är det dags för Maaahlins bröllop!

Kommentarer:
Postat av: Maria Sundström

Hej!



jag heter Maria och sökte på samhälls- och kulturanalys på nätet och fann din blogg. Kul att du har läst SKA, jag läste -99 till 2003 och tycker det är roligt att hitta fler som har gått utbildningen- den är ju trots allt ganska unik! Det kan t.ex vara nyttigt att dela med sig av tips om jobb och nya kurser som är relevanta för oss som har SKa-bakgrund. Jag söker nu jobb sedan en tid och det är ganska tufft men jag skulle vilja jobba inom det sociala området eller med coachning, projektledning eller utredning- Det vore jättekul om du hörde av dig och du kanske har lite koll på vad andra som har gått SKA sysslar med idag? Hälsningar från en nyfiken SKA:are!

Jag har post:
[email protected] och bor i Karlstad.

2010-07-13 @ 11:57:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits