Så mycket tankar..

.. så lite tid.

Scrappa hinner jag inte mycket just nu, blogga hinner jag inte heller.
Har fullt upp med att försöka finna balans i livet och då får det bara vara så. Scraplusten och tiden kommer tillbaka!
Just nu försöker jag dribbla familjeliv, vänner, jobb, träning och att äta bra mat för att forsätta med viktminskningen.
Ska börja träna på ett nytt gym och känner mig väldigt inspirerad!!

Har behövt tänka mycket på sistone, på balans och stress. Att jag inte mår bra av att stressa omkring hemma när jag kommer hem från jobbet. Jag måste VARVA ner. Ta mig tid. Njuta av nuet.

Idag ringde en vän från Örebro. Vi har inte setts på ett ÅR. Det har kommit grejer emellan hela tiden. Nu ska vi dit hela familjen i juli och nu MÅSTE det gå. Vi skulle setts i helgen men de fick förhinder och förra gången vi skulle setts var Freja sjuk. Saknar dem! Vi träffade dem i Grekland för två år sedan och vi trivs väldigt bra tillsammans. Vi ska på deras bröllop i augusti, ska bli jättekul!

Jag har en hög ofotade layouter också. Ska se när jag tar tag i det. BLoggen får inte bli en stressfaktor i mitt liv. Så är det bara.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits