Finns det något underbarare

.. än detta fantastiska väder?
Jag mår bra i hela kroppen!

Ännu bättre mår jag av:
- Att Freja är så underbar!
- Att det känns kul att börja nya jobbet på måndag!
- Att de ringde idag och jag är kallad till intervju för doktorandtjänsten (kommer dock antagligen tacka nej till intervjun trots allt)
- Att vi fick hem mat från middagsfrid igår och det kändes så lyxigt! Åt god och nyttig middagsmat igår
- Att jag ska på Mahlins bröllop i helgen och har den stora äran att fota!


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Visst är vädret underbart? Älskar´t!

Härligt att du har sånt flyt, hoppas det smittar av sig ;-)

Kram

Postat av: Kicki Theander

Hej Sofia!

Vad kul att läsa om oss och att det känns lyxigt att få hem kassar från Middagsfrid! Tack för kommentaren!

Vänliga hälsningar

Kicki Theander,

grundare och VD, Middagsfrid

2009-06-15 @ 08:58:30
URL: http://www.middagsfrid.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits