Vilken härlig scrapträff!

Tack för alla grattis angående jobbet och det är klart att allt det praktiska löser sig, även om jag idag försöker vrålstäda här hemma för att det ska vara lite ordning och reda till nästa vecka. Hade ju onekligen varit ganska skönt.
Måste också försöka hinna laga lite storkok nu de närmsta dagarna. Man har ju varit bortskämd med att ha tid att laga mat på ett annat sätt innan, men det får ju bara bli som det blir! De helger vi kan får vi göra lite storkok helt enkelt och försöka så gott det går att äta bra vardagsmat. Vill ju inte tappa hela min viktminskningsresa.
På tal om vikten så har jag hamnat på en envis platå, men det är bara att kämpa vidare!! Jag tänker INTE ge upp den här gången, jag ska ner mina resterande kilon!!

Men det var ju inte det jag skulle skriva om.
Jag skulle tacka alla anordnare och alla andra scrappare för en underbar scrapdag igår i Linköping! Jag hade jätteroligt och fick många layouter gjorda. Sedan får jag prestationsångest när jag är på träff.. man ser hur alla andra gör och tänker och får lite ångest för ens egna alster. Speciellt när jag satt vid ett bord där typ alla lägger ner timtal på små små detaljer. Jag kan inte det, det har jag inte tålamod till, det är inte jag. Det är bara att inse. Samtidigt som deras sidor blir fantastiska och jag önskar att jag kunde. Well well..
Jag hade en helrolig dag med en del scrapshopping, pysslande, pratande och skrattande.
Nu ska bara alla saker in i scraprummet igen på sina rätta platser och det är onekligen det absolut tråkigaste av allt.....


Dags att städa vidare!


Kommentarer:
Postat av: Ellinor

Jag rekommenderar verkligen att göra veckomatsedlar och veckohandla. Det sparar enormt mycket tid när man kommer hem och är trött och hungrig. Jag planerar även in grönsaker på matsedeln... I min blogg, under rubriken mat finns de senaste veckornas matsedlar hos oss (med länkar till recept när det finns/behövs).

Postat av: Anna

Det var jättekul att träffas igen. Hoppas inte det dröjer lika länge till nästa gång.

Packa upp?!?! vad är det??? Som du själv skriver det är det absolut tråkigaste som finns.



Vårkramen Anna

2009-03-15 @ 21:26:49
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: MissMian

Tack för sällskapet igår och du gjorde ju superfina LOs och kort!!! :)

2009-03-15 @ 22:12:01
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: teres

Tack för trevligt sällskap igår, synd att du inte kunde komma idag! Du behöver la inte ha ngn prestationsångest du gjorde ju jättefina layouter och kort ju :)!



Lycka till på nya jobbet!

2009-03-15 @ 22:44:16
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits