Man blir så trött...

.. av att jobba.
Men det är härligt också

Inte lika härligt när Freja vaknade helt utsövd och jättepigg vid kl 6 på lördagsmorgonen och en annan är trött som sjutton. Men hon har ju ändrat sina tider lite nu när hon gått hos dagmamman tidigt.

Igår var jag på bio med några tjejkompisar för att fira Johannas födelsedag.
Grattis Johanna!!
Vi såg "En shopoholics bekännelse", en riktig tjejfilm. Rolig på sina ställen, fånig på andra.

Idag har jag och mina mammavänner varit på klädbytardag och jag gjorde några riktiga fynd, bland annat en klänning från Me & I för en ynka 20:a och ett par tights från samma märke för 5 kr.
Handlade en hel påse med kläder för 250 kr!
Var ute efter vårjacka och överdragsbyxor egentligen, men det får nog bli nya här framöver.

Nu ska jag städa, Freja sover.
Sedan är det storkok som gäller i helgen, behöver lite matlådor till veckan

Tjingtjing

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Åh klädbytardag skulle jag vilja gå på! :) Ska dock snart till Ullared :) Ja, fy vad trött jag kommer vara när jag börjar jobba, men Gustav har ju börjat förbereda mig sedan ett par veckor eftersom han ofta vaknar mellan halv sex och sex :)



Kram o trevlig helg!

Postat av: MissMian

Skönt att du verkar trivas på jobbet. Håller med dig att man blir så trött, helgerna vill man helst bara slappa och sova!

2009-03-21 @ 21:28:19
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: jeanette

HEJ

Läser din blogg.

Har en didriksson jacka vår/höst i storlek 90 för en billig peng om du vill ha.

Kolla på jeatea på familjeliv så har jag lagt in en bild i galleriet.

MVH Jeanette

2009-03-25 @ 19:54:55
URL: http://jeatea-teatea.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits