Skapa

Jag orkar inte med bloggen just nu, jag ber om ursäkt för det. Men jag vägrar låta bloggen bli ett stressmoment även om det finns mycket jag skulle vilja berätta!

Sedan sist har det hänt en del.
Jag trivs jättebra på nya jobbet!!
Jennifer och Eriks fantastiska bröllop gick av stapeln i lördags och det var supertrevligt.
Freja har varit hos läkare idag pga sin vikt men allt såg bra ut. Dock kommer fler prover att tas.
men framför allt..

IDAG HAR FREJA BÖRJAT GÅ!
ÄNTLIGEN!

Som vi har väntat!!
Flera gånger släppte hon taget idag och tog mellan 5 och 13 steg.
SÅ HÄRLIGT!!!

Och så tänkte ÄNTLIGEN visa några layouter som legat här ett tag. Tyvärr är de dåligt fotade också,men jag orkar inte göra om...
I övrigt har jag ingen scraplust alls just nu. Den kommer väl tillbaka hoppas jag!



Kommentarer:
Postat av: Linda Carlsson

Guuud vilka fina LO's du har gjort Malin!!! Önskar att man hade det själv!!!! Men o andra sidan e vi ju alla nybörjare nångång!! ;))

Grattis till Freja som går nu!!!! :D Skönt o höra!!!

Kram på dej!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits