Gah!

ibland blir livet bara så tråkigt!
För ett par helger sedan var Freja magsjuk så vi kunde inte hälsa på hennes tjejkusiner och fira deras födelsedagar.
Imorgon skulle vi på hennes kusin Hugos ettårskalas, inte heller det blir något av, för hela familjen är sjuka IGEN.

ÅH!

Annars mår jag bra, förutom lite feberyra och ont i halsen.
Freja sover middag, vi har tid på jourvårdcentralen idag kl 16 för hon har fått så mycket hosta.

Jag ska nog sätta mig och scrappa lite nu, om jag känner att jag orkar.

På jobbfronten rör det på sig faktiskt. Jag är förhoppningsfull!!
Igår var jag på informationsmöte angående ett jobb jag sökt.. Fina Johanna fick rycka in som barnvakt så att jag kunde gå på mötet eftersom Christian jobbade och Freja inte kan vara hos dagmamman på fredagar. Tur att man har fina vänner som ställer upp när man saknar släktingar i närheten!

I kväll blir det lite grönsaker och dip framför melodifestivalen.




 


Kommentarer:
Postat av: Anna

Vad trist att ni äe sjuka i familjen.

Men vad skoj att det rör på sig på jobbfronten. :O)



Vinterkramen Anna

Postat av: Sara

Tack för snälla ord om min LO. Har haft massor av skaparlust och inte ens hunnit med att förverkliga alla idéer än... Kommer snart fler bilder i bloggen i alla fall.



Riktigt bra vänner är nästan ett måste när man bor långt från släkten och har små barn, håller som vanligt tummarna för dig när det gäller jobbfronten!



Lycka till med photoshoppandet, och som sagt, hör bara av dig om/när det behövs! Kanske ser det lite fortare om du skickar till min mejl, och om det behövs akuthjälp just när du håller på kan vi säkert ordna det också! Själv har jag just köpt fler veckomallar...



Kram!

2009-02-08 @ 21:12:05
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Anonym

Svarade till dina mejladresser, hoppas det gick bra?



Kram!

2009-02-08 @ 22:44:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits