Jag ber om ursäkt..

.. för min frånvaro här i bloggen. Det har bara varit lite mycket med att börja jobba och sånt igen. Ska uppdatera här bättre med både pyssel och annat.

Ikväll har vi varit på Centralbadet, deras utebassänger och badat. Det var jättehärligt och Freja älskade det verkligen! Hon somnade som en stock sedan.

Och så mitt dilemma.. Idag efter jobbet skulle jag sticka till Sats (ett gym här i stan) och skriva in mig då två vänner till mig har gjort det och jag verkligen behöver komma igång och träna! De hade också ett sommarerbjudande så man bara betalar 275 kr i månaden. Men det sommarerbjudandet gick ut igår fick jag veta när jag kom dit!! Så surt! Så om jag börjar träna där så kommer det kosta mig 375 kr i månaden. Det är väl inte hela världen med 100 kr i månaden men musten gick liksom ur mig, samtidigt som jag inser att jag inte kommer träna alls om jag inte har något träningskort.
Jag har inga ambitioner att jag ska hinna träna massor, speciellt inte på hösten när Christian jobbar skift, men två dagar i veckan är mitt mål, blir det 3 dagar är det supersuperbra, men det tror jag inte kommer hända.

Vad tycker ni? Ska jag skaffa kortet ändå, även om det känns trist att betala 100 kr mer? Eller vad ska jag göra?
Hmmhmm..

Kommentarer:
Postat av: Nadja

Vet du att du kommer anvönda kortet och verkligen utnyttja det så är det värt det tycker jag! Jag är ju sån som kan köpa ett kort och sedan inte gå dit o då blir det ju lite onödigt dyrt....hahaha



Kram!

Postat av: Linda

Jag tycker såklart fortfarande att du ska satsa på World Class :D

2009-08-16 @ 23:40:47
URL: http://joona.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits