VÅR!

Uppdateringarna tar längre tid emellan sig än vad de borde. Jag har problem med internet på min dator, men så fort jag får ordning på det så ska ni få se fina bilder på Freja och även en hel del layouter.

I helgen skulle vi åkt till släktingarna och firat påsk. Men som vanligt (känns det som just nu) så kommer vi inte iväg.
Freja har fått vattkoppor.
Visst har väl vi lite otur nu? Vi kommer aldrig iväg..

Nu ska jag väl inte klaga, idag har jag varit på långpromenad med Linda, vi hade så mysigt!! Kolla gärna in hennes bilder på
http://www.joona.se (Freja är med och är sötast i världen) Tack för en härlig promenad tjejen!

Sedan i eftermiddag var jag, Freja och Christian och köpte lite frukt och satte oss vid strömmen. Milton sprang runt och Freja satt och mös i solen. En helt underbar dag, även om jag är ledsen över att inte komma iväg som det var tänkt..

Mina foton återkommer jag med.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Tack igen för en jättetrevlig promenad, hoppas vi kan göra om den snart :D

Postat av: Silwerstar

Hej raring! Gangstarparty låter jättekul (och vilka fina kläder!) men jag måste tyvärr tacka nej eftersom Anders jobbar den kvällen. Däremot skulle det vara kul att försöka ses snart nån dag? Promenad i solen vore trevligt! :D

2009-04-14 @ 19:25:13
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits