this is crazy..

En dag så bara händer det.
Jag trodde bara inte att det skulle hända mig, lilla jag, lilla Malin.
Men det gjorde det!

Det är så här.. att jag jobbar ju just nu som projektledare. Men nu har jag även fått ett jobb som verksamhetsutvecklare, från en intervju jag var på innan jag började som projektledare. Det är en anställning på minst två år, till skillnad mot projektledarjobbet som bara är till jul. Visst, de på projektet blev inte glada när jag sa att jag ska sluta, men de förstod också varför jag gör så här. Så i juni slutar jag som projektledare och börjar som verksamhetsutvecklare. Dessutom får jag mindre restid, går från 45 minuter enkel resa till 25 minuter! Det gör ganska stor skillnad på en vecka.

Men att jag skulle få två så bra jobb?!
Det hade ju helt klart varit bättre att inte få dem samtidigt, men sånt är livet, det är ju trots allt ett ganska angenämt problem.. tihihi.. Även om jag har haft brutal ångest och ont i magen inför att berätta detta på nuvarande jobbet. Det var Riktigt riktigt jobbigt.

Idag är Freja sjuk, i feber.. Jag vabbar på förmiddagen, sedan kommer Christian hem och vabbar eftermiddagen eftersom jag har ett möte jag behöver gå på och han behövde jobba på förmiddagen. Pussel pussel!!

Scrappat har jag faktiskt gjort lite. Och så skulle jag ju visa upp mina alster från Linköping, men det får bli en annan gång...


Kommentarer:
Postat av: Gunilla|uniquelyme

En lycka kommer sällan ensam! Grattis. Hos oss har vi blivit varslade, men jag vet inte om jag blir drabbad än. :(

Postat av: MissMian

GRATTIS!!!!!

Du är ju bara bäst! :)

2009-04-03 @ 20:57:23
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Linda

Men ååååå så himla bra!! Det låter ju verkligen toppen! Du är så himla grym!!

2009-04-03 @ 21:44:56
URL: http://joona.se
Postat av: Linda Karlsson

Åååh...jag visste väl att du skulle få det andra jobbet också!! Vad roligt att det löste sig och stort grattis!!!

2009-04-04 @ 17:03:09
Postat av: Anna

Men gud så härligt ändå Malin. Nu kommer alla jobb över dig istället.



Vårlkramen Anna

2009-04-06 @ 09:55:23
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag ryser av glädje för din skull!

2009-04-06 @ 14:12:35
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits