Resultat av min viktminskning

Idag ska jag börja äta ett mål mat per dag igen. Nu är mina dagar på bara soppor över för den här gången och jag tror inte att jag kommer göra detta igen.
Jag har nu totalt gått ner 13 kilo, varav 6 av dem under min period på helfart. Så det känns BRA! Hade nog hoppats på några kilo till när man kämpat så, men samtidigt är det ju att mäta sig som är det viktigaste och när jag säger att jag gått ner FEMTON CENTIMETER runt midjan så tror jag det knappt själv! Det är helt sanslöst mycket! Jag har gått från hål 1 till hål 5 i skärpet och måste nu göra nya hål i skärpet!
Jag kommer i ett par jeans och en kjol jag inte kunnat ha på bra länge.

Jag har nu 12 kilo kvar och de ska vara borta till jul har jag bestämt.

Nu börjar upptrappning. I en vecka nu så kommer jag äta middag, i övrigt soppor. Kommer antagligen fortsätta gå ner lite i vikt då också. Sedan i slutet av nästa vecka lägger jag till något mer mål mat, för nästa lördag åker vi till Turkiet! Åh vad det ska bli härligt!

Jag är nu frisk från en envis förkylning men Freja är fortfarande lite täppt.
Annars öser vi på som vanligt här hemma, det är full fart!

Nu ska jag sätta mig och skriva en jobbansökan till ett jobb jag VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN vill ha, och som jag faktiskt har alla kvalifikationer för. JAG VILL! Visst måste det vara min tur någon gång?  Synd att inte jobbsökande är rättvist för då skulle jag haft jobb för länge sedan. Undrar vad felet är. Det går runt runt i mitt huvud.

Nåja, ni ska inte behöva lyssna mer på mitt svammel. Men ångestklumpen över jobb är tillbaka i magen. Mest för att jag vill så mycket men inte når någonstanns. Det är inte kul. Jag skulle ge ALLT på mitt jobb. Varför kan de inte fatta det?

Kommentarer:
Postat av: MissMian

Shit vad du är duktig!!!! 13 KG!!! Jag har snart gått den tre sen i somras :( men å andra sidan har jag inte legat i så mycket heller. Tänkte jag skulle bli av med de sista gravidkilona någon gång!!! Och så stor Freja blivit! Hon som var så liten i februari! Du skulle inte med till träffen den här gången har jag för mig? Då syns vi väl i alla fall i februari!?

Postat av: Linda

GUD VAD DUKTIG DU ÄR!!! Så himla roligt att du kommit så långt och att du verkligen är så himla driven och målmedveten, du kommer verkligen komma långt!!

2008-09-04 @ 23:13:40
URL: http://joona.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits