Mat

Sitter här och planerar vad som ska handlas när det ska storhandlas ikväll.
Är lite trött på mina GI-kokböcker här hemma så jag har surfat runt efter ny matinspiration.
Så här blir middagarna framöver:


Chiligryta

Fyllda paprikor

Gorgonzolabiffar

Lax med sparris

Korvgryta

Yoghurtmarinerad kyckling

Ugnstekt falukorv

tacosallad


Känns som en lagom blandning mellan sånt som är snabbt och lätt och sånt som tar lite mer tid.

Till mellanmål blir det bland annat skinkrullar, ägg-och baconmuffins och kesoröra.

Jag är nu nere i vikten som jag hade innan Turkiet, så nu är det på väg neråt igen. HÄRLIGT!

Kommentarer:
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Låter smarrigt, du! Skulle också behöva kapa några kilon. Lust att dela med dig av recepten?

KRAAAAAM! Önskar att du bodde här. Vill ju träffa dig ju.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits