När jag ändå är igång..

Så kan jag väl fortsätta att berätta vad som hänt på sista tiden.
Förra helgen var jag hemma i Kalmar och träffade Silka och hennes kille Aaron. Jag var dessutom med familjen på skördefesten på Öland och hade en underbar helg! Tyvärr tog jag inte med kameran till Öland, något jag ångrar.. Var mycket vackert att ta kort på där, pumpr, äpplen med mera.. Dessutom var det riktigt kalla klara höstdagar jag upplevde. Underbart! På lördagskvällen blev det utgång med Silka och Aaron. Jättekul! Fast det tror jag redan jag berättat i bloggen tidigare?
Här är de ljuva två som nästa vecka åker till Malysia i nästan tre månader!!!


Denna vecka har jag haft kursomgång nr 2 på Pysselpassion. Det gick sådär, för jag var så HIMLA förkyld. Men jag hoppas de fick ut något av det i alla fall!

Och i onsdags var jag på DT-träff och fick träffa mina nya kollegor! Och på torsdagen var jag och hjälpte till på inspirationskvällen på Pysselpassion. Det var inte så mycket jag gjorde dock, eftersom Freja var tvungen att följa med, då Christian låg hemma i feber. En härlig inspirationskväll var det i alla fall!

Förresten finns det bilder från Pysselpassionbutiken på bloggen:
http://pysselpassion.blogspot.com
Det är verkligen en mycket fin butik som är väl värd ett besök!

Det var alltför nu. Denna helg blir lugn, det behövs!
Glöm inte att kolla in Turkietbilderna i inlägget nedan. Nu måste jag nog gå och scrappa lite om jag orkar!

Kommentarer:
Postat av: Linda

ÅÅåå det här ska bli så roligt, jag är så glad att PysselPassion valde mig som DT, ska bli så roligt att jobba med dig och alla de andra :) Och visst är det fina bilder ler

Postat av: Anna

Hej Malin!



Ja, det blev verkligen en snabb visit i torsdags. Men det var kul att se er. :-)



Ja, det ska vara en mara den 11 oktober i Vidablick. Jag ska åka dit när det börjar och packa upp och sådär, sen runt halv fyra måste jag dra för min lilla Theo fyller 3. Men på kvällen kommer jag tillbaka.

Är du sugen så hojta till, då anmäler jag dig.

Kram kram

2008-10-04 @ 21:10:59
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits