I-landsproblem.

Ibland blir jag så sur på mig själv, för egentligen är det här inget PROBLEM. Det är bara ett löjligt litet problem för mig själv.
Vi ska köpa ny vagn till Freja och jag kan inte bestämma mig för vilken färg vi ska ha på vagnen.
Löjligt va?
Att det ska vara så svårt!

Antingen ska jag köpa den rosa/rutiga som jag tycker är snyggast, men som man kanske tröttnar på.
Eller så köper jag en svart vagn som jag kan köpa lite roligare åkpåse eller filtar och sånt till.

Hjälp mig att bestämma mig!

Tyvärr hittar jag inga bilder på nätet som faktiskt går att ladda ner.
men om du går in på
www.emmaljunga.se - Väljer vagnen Scooter - och sedan tittar på färgerna Black och Pink Check.

Vad tycker du. Och varför?
Om mitt lilla i-landsproblem..


***

Vi är sjuka här fortfarande. Feber har vår lilla tjeja, stackarn..

Kommentarer:
Postat av: Elin (Asksvart)

I-lands problem??? Jag kallar det beslutångest... :S

Själv skulle jag valt den rosa. Jag är inte mycket för att allt är hel svart. Går å köpa färglada filtar och åkpåse till den rosa med!! Lycka till i valet och krya på er. Får ta å ses sen när du frisknat på dig. Mejla mig gärna en liiite önskelista (sån ja hittar hos fia).

Kram

Postat av: Cissi - mammavarg

Tycker nog du ska köpa den du är mest sugen på. Tröttnar gör man ju alltid förr eller senare.

Kram

2008-11-01 @ 13:44:02
URL: http://mammavarg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vagnar är kul, jag hade valt svart tror jag. Jag gillar svart! Fast när dottern var liten och vi köpte smidigare vagn blev det faktiskt en brunrutig som fortfarande är snygg. Hade rosa funnits då hade hon garanterat fått Pro Pink, den tycker jag var snyggare än Pink Check. Gjorde det valet lättare ;)?!

2008-11-01 @ 14:49:12
URL: http://nennyland.blogspot.com
Postat av: Katta

Jag är 99% säker på att jag kommer på festen, det enda som lägger hinder i vägen är om jag är så jetlaggad att jag knappt orkar röra mig...men så långt skall det väl inte gå :-) Nu drar jag på semester, hej hej :-) PS Lycka till med vagnen förresten ;)

2008-11-01 @ 16:43:29
URL: http://katta79.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits