Livet tillbaka

Nu är vi friska, så gott som. Lite snoriga bara, men det kan man leva med!
Känns som att det är så mycket jag hamnat efter med nu när jag varit sjuk, massa jobbsökningar, papper som ska fixas hit och dit. Usch, känns som att jag aldrig kommer ifatt riktigt! Borde träna mer också, men det går ju inte så länge jag är förkyld.

Men till tre roligare saker:
* viktminskningen fortsätter neråt neråt!
* På lördag åker jag till Syfestivalen i Stockholm och ska stå i Pysselpassions monter. Ska bli SÅÅÅ kul! Kom gärna och hälsa om du också ska dit!
* Efter tips från fina Mia så har jag anmält mig som kontaktperson på kommunen, så jag ska dit på möte på måndag. Vem vet vart det kan leda? Dessutom känns det roligt också.


Kommentarer:
Postat av: Mia Nordangård

Åh vad roligt att du tyckte att mitt tips var bra! Jag håller tummarna för att det här blir en hjälp för dig i ditt framtida jobbsökande!

Skönt att höra att ni kryat på er också!



Bamsekram!

2008-11-08 @ 09:08:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits