Lite magknip

Jag sitter här och har lite magknip..
Vår lilla tjeja har nu fått plats hos en dagmamma från och med januari.
Och jag är nervös.
Vår tjeja är ganska försiktig och inte så framåt och på som hennes kompisar.
Dessutom har jag själv bara gått hos dagmamma.
Så vår plan var att hon skulle gå hos dagmamma tills hon var 2-3 år kanske, och sedan, när hon har större behållning av det, kan byta över till ett dagis med fler barn.

Men nu sitter jag här med magknip. Har jag valt rätt? Har jag gjort rätt?
Ska gå och hälsa på hos dagmamman på måndag, så får vi se hur det känns i magen då...

Ni som har barn.. hur har ni gjort och tänkt kring det här?

Kommentarer:
Postat av: Mahlin

ooo jag tycker dagmamma låter helt perfekt! Eller ja, du ska ju känna efter när du träffar dagmamman med såklart om hon verkar på samma våglängd som ni. Annars ser jag inga nackdelar!

Postat av: Gunilla|uniquelyme

Jag hade själv dagmamma när jag var liten och hade helst sett att M hade fått det också, men det kunde vi inte få då och nu är hon van vid dagis. Hennes första dagis (innan flytten) var privat, litet och underbart. Det hon är på nu, ja, det är kommunalt... Vi försöker få in A på ett liknande ställe som M:s första till den dag det blir dags...

2008-11-26 @ 19:25:58
URL: http://www.uniquelyme.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits