Kära läsare...

... vill ni läsa om min födelsedag nu, och alla fina presenter jag fått (jag kan knappt hålla mig från att berätta!!!), eller vill ni vänta ett par dagar tills min kortläsare kommer så att ni kan få se bilder samtidigt?
Det är NI som avgör. Snällt va?


Från det ena till det andra så var jag och JohannaA och fikade idag. Vi har blivit kompisar genom att vi har två gemensamma kompisar. Kul med sådana bekanta! Vi hade jättemysigt och roligt!
Dessutom shoppade jag lite.. Igår när snön föll upptäckte jag att mina vinterskor läckte, var för stora i benen och dessutom hade trasiga dragkedjor.. så idag inköptes nya fina vinterstövlar. Jag ÄLSKAR dem! Jag gick in på dinsko, såg dem, provade, och betalade. Det var just sådana jag var ute efter. Vi var även och tittade i en relativt ny affär i Norrköping, Monki. Trodde det bara fanns dyra saker, men jag köpte en tröja för 100 kr. Är dock inte övertygad, måste testa den lite hemma innan jag bestämmer mig, men fin är den!

Åh.. nu när jag skrev det här, fick jag ett trevligt samtal.. mer får ni inte veta ännu...
Men tack AnnaG! :)

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag behöver också vinterskor, mina läcker också..ÅÅååå jag är ju så nyfiken att jag spricker, vill ju veta nuuuu :P

Postat av: Mahlin

men ååå jag gillar inte hemlisar.. jag blir ju nyfiknast i världen.. BERÄTTA!

2008-11-25 @ 22:17:09
URL: http://mahlin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits