Vilken härlig dag, trallalala trallala lalalalalaaaa

Haft en mycket bra dag! Började med att gå upp när Freja vaknade, annars brukar jag alltid ligga i sängen och leka lite med henne, men idag gick jag upp. Det ska jag fortsätta med, för Frejas dag har varit mycket bättre och hon har sovit bättre tider osv.

Inatt var tredje natten i rad som Freja sov hela natten!

Sedan ringde Linda och frågade om hon och Lina med bebisar kunde få slå sig ner på min innergård. Sagt och gjort. Satt och pratade med dem och allt sånt. Fikade och hade trevligt (jag åt dock min egen lunch och hoppade över både bullar och kakor, fy vad jag är bra!) Trodde inte jag hade sådan karaktär men för varje gång jag bevisar för mig själv att jag kan stå emot desto gladare blir jag själv.

Sedan gick jag in till stan och handlade mat. Vädret är härligt, himlen är blå, jag mår BRA, Freja mår bra.. kan det bli bättre?
Kanske känner en viss stress inför Frejas dop på fredag men annars är allt bra.

Kvällens middag kommer att bli kyckling med ratatouille och cashewnötter och det ska börja lagas NU!

Kommentarer:
Postat av: Gunilla | uniquelyme

Tack så hemskt mycket för den fina presenten! Gullig du är! Pratbubblorna är bara såååå läckra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits