En bra dag!

Ytterligare en bra dag i mitt nya liv! Idag blir middagen en omelett med bland annat räkor, sparris, champinjoner, majs och ärtor. Mums!

Hann med att scrappa till lite utmaningar igår. Här kommer mitt bidrag till en svart/vit-utmaning på Allt Om Scraps cybercrop:

image469

Och så har det varit party i många bloggar härikring. nappade på en skiss hos Silwerstar och här är resultatet:

image470

Båda bilderna är tagna i mitt kök. Tyckte att det blev lite mysigt när lite av bakgrunden syntes, precis som det gör i tidningen Scrapbook Trends när de visar layouter :)

Annars mår vi prima!
Idag har jag och Christian städat och putsat och fejat här hemma. Så skönt när det är gjort! tidigare på morgonen, när Christian fortfarande sov, tog jag, Freja och Milton en tur till oxelbergsparken. Jag läste en bok, Milton nosade omkring, och Freja sov i vagnen. Det var balsam för själen!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits