Paketet är framme...

...paketet jag skrev om i förra inlägget landade till slut på rätt ställe så jag hämtade det idag.
Och jag är SÅÅÅÅ nöjd!
Vårjackan till Freja var jättefin: (Bild från HM:s hemsida)

image427



Och så hade jag beställt en vårjacka till mig också. Jag brukar aldrig beställa kläder, men den här jackan var slut i butikerna och fanns bara kvar på nätet, men jag var så sugen eftersom en kompis till mig hade köpt den. Den satt jättebra! Helt otroligt! Och kostade bara 300 kr dessutom. Här är den: (bild från HM:s hemsida):

image429

Sedan fick jag på internet ett erbjudande om att köpa en svart top för 49:- och det gjorde jag. Den passade den med.
Och när man beställde för över 400 kr fick man med ett mjukisset med topp och byxor. Toppen var inte så bra, men däremot var byxorna jättesköna. Ett bra köp med andra ord!

Idag har vi varit på Öppna förskolan med de andra mammorna och idag gjorde vi gipsavtryck av hand och fot på bebisarna. Skoj!!

Kommentarer:
Postat av: Angeliqua

Mmm, jag har kollat in den där damjackan åxå, fast i rött. Är på vippen att beställa hem den, den är ju så fin!

Postat av: Mia

Haha, snygg jacka! Jag har en likadan - har även jag beställt den efter att ha letat runt halva stan och fått besked om att den var slut, efter att ha sett den på en kompis!

Kram!

2008-03-21 @ 12:58:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits