Byter tjänster med varann..

... Jag umgås med ett gäng jättetrevliga tjejer på dagarna, som också fått barn i november-december. Vi fikar, går på barnvagnsbio, mamma-barngympa, Öppna Förskolan med mera..
Och så har vi börjat byta tjänster med varandra :)

En tjej är superduktig på att sy. Hon har gjort en underbar snuttefilt till Freja och i gengäld gjorde jag en gästbok till deras namngivelsefest:

image419image420

Har även gjort en gästbok till ett dop, men den glömde jag att fota men ska be Maria ta med den när vi träffas framöver. Av Maria fick jag välja två halsband, eftersom hon gör egna smycken.

Nu är det helg så här ska gosas med hela familjen!

Kommentarer:
Postat av: Anna G

men sån bra ide att byta tjänster med varann! Och jättefin bok du gjort !

kram Anna G


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits