Pysselsugen..

ÅH jag är så sugen på att pyssla men det finns liksom inte riktigt tid och det har varit en fullspäckad helg dessutom, så då fanns inte heller tid. Ikväll ska jag på designteammöte på Pysselpassion, vilket iofs ska bli kul! Har en liten hemlis gällande det, som jag får avslöja här någon gång i framtiden...

Imorgon på dagen ska jag försöka träffa mammagruppen jag umgås med och så måste det städas lite här hemma. Idag har jag haft fullt upp med mitt extrajobb som jag gör hemifrån, vilket jag vanligtvis gör på fredagar då Christian är pappaledig men i fredags gick det inte för mig att få in det i schemat så idag harj ag suttit med det..

Och så skulle jag vilja sortera kort i datorn och framkalla.
Och så vill jag gå Mikaelas photoshopkurs som började igår, men jag känner att juni inte är någon bra månad för sånt, så jag väntar tills i höst och hoppas på en ny omgång då istället!

Stress stress känner jag jus tnu, Christian tycker jag ska tagga av och lugna ner mig. Men det är nog inte riktigt min stil ;)
Bäst att ta hand om rotfruktspytten som står på spisen:



Kommentarer:
Postat av: diana

det där ser gott ut


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits