Första leendet!

Idag fyrade Freja av sitt första riktiga leende!

Jag tog fram kameran fort som attan och tror ni inte att det kom ett till? Inte det bästa kortet rent estetiskt, men tänk, jag lyckades fånga hennes andra riktiga leende i sitt liv! Hon fyller dessutom fem veckor idag, kanske därför hon var extra glad? :)


image377

Idag har vi varit på lite mammaträffa med fyra andra mammor. Det var mysigt och väldigt trevligt. Skönt att komma ut bland folk!


Har dessutom pysslat lite, Freja har sovit riktigt bra de senaste dagarna (peppar, peppar..). Vi har förstått att minst en promenad per dag gör Freja (och oss!) gott. Det känns att man lär känna henne mer och mer.

Annars är det nytt år. Kanske skulle reflektera lite över det gångna året och sätta upp lite mål för det nya? Det måste jag fundera lite på.
Vid tillfälle ska jag fota mitt pyssel och visa här.


Kommentarer:
Postat av: Sandrah

Vad härligt :D Jag lyckades också fånga Devins andra leende i hans liv som var på riktigt liksom. Så mysigt när de ler. Men han var bara 3,5 vecka när han började le ;) Och nu ler han typ hela tiden så mysig!

Postat av: FruGrip

Härligt leende! Hon ler med hela ansiktet :-) Här är det på jäsning fortfarande. Fast datumet är ju inte dags än.
Kram Cissi

2008-01-03 @ 16:06:18
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Linda Karlsson

Åh vad glad jag blev av att se hennes leende! Det värmde gott i denna kyla och efter min otroligt frustrerande heldag med tentaplugg på stadsbibblan ;) Tur det finns sådana små stjärnor som kan lysa upp i mörkret!!

Kram

2008-01-04 @ 18:45:13
Postat av: Ivy

Grattis Malin och Christian!

Har inte varit så uppdaterad på sista tiden, så gissa vad kul att se så många bilder på er prinsessa! Hon är ljuvlig!

Grattis, grattis, grattis till miraklet!

kram, Ivy & Louisa

2008-01-06 @ 16:55:01
Postat av: Therese

Så söt hon är!
Kram

Postat av: Grethe

Åh, titta, det har kommit en liten tjej!! Grattis!
Själv fick jag en liten kille, Adonai, för sex veckor sedan och det är ju grymt roligt när de börjar le och småjollra. Yey! Och grattis igen! :-)

/Grethe (Babalon på Scrappiz)

2008-01-07 @ 21:10:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits