hemma.

Så himla trött men nöjd.
Har tillbringat julen i Figeholm, Gamleby och Kalmar.
Har fått så fina paket, Freja också.
Jag har fått bland annat, pengar, en kobratelefon (nytillverkad), scrapbookingbok, presentkort på Lindex, kokbok, köksredskap, mm

Freja har fått kläder, en väska, ett leksakskök, smyckesskrin, lego, en aktivitetsbräda med mera..

har fyndat loss på mellandagsrean, har bland annat köpt en tunika och en bh och två jackor på en outlet. En vinterjacka att ha när jag är ute med Freja och en vårjacka att ha när jag är utomhus på bus.

Har umgåtts med fina fina Silka och myst loss.

Har pratat med vänner och messats och fått många fina sms.

Har fotat.
Ätit god mat.
REST en massa bil och tåg.

Men nu är vi hemma, tills imorgon då det bär iväg igen.

Och snart är det ju dags att reflektera över 2008 och se vad som kommer 2009.
Denna stund som jag haft i Kalmar har med Silkas hjälp lett fram till två viktiga ord för 2009.

Mina ledord för nästa år är MÅLMEDVETENHET och OBEROENDE
Tack vännen för detta!

Jag känner faktiskt tillförsikt.

Som sagt, återkommer med bilder, sammanfattning av 2008 och en framåtblick på mål för 2009.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits