Har ju glömt..

.. att berätta om festen jag hade när jag fyllde år!
På kvällen bodde Freja på hotell med sin mormor och morfar och jag hade fest!
Tyvärr var det många som inte kunde komma av olika anledningar, och även lite avhopp i sista sekund, men till slut blev vi runt 15 personer som träffades och hade roligt tillsammans!

Jag bjöd på varmt äppel&kanelvin till fördrink.
Sedan blev det mat och vin.

Så här såg buffébordet ut:


Det som bjöds var köttfärspiroger, diverse exotiska frukter, sallad, kött, pizzaslices, filodegsknyten med fetaost och soltorkade tomater, salsa och tzatziki. Allt utom såserna hemmagjort. Maten verkade göra succé för det fanns inte mycket kvar i slutet av kvällen! (Ni kan ju tro att det var lite att fixa med, hihi)

till efterrätt blev det kladdkaka med Mariannefluff (grädde med Mariannegodissmak)

Jag fick SÅÅÅÅ fina presenter!
* vin & en bok om att inte reta upp sig över småsaker (passar mig perfekt!!)
* presentkort på åhlens och srapsaker (kläder och pyssel, mums!)
*meeeeeeeeeeeera pysselsaker (jennifer kan miin smak!!)
 *av mammagruppen jag umgås med fick jag en kväll på Grand Hotel med bubbelbad och middag för två, INKLUSIVE att de i mammagruppen är barnvakter! (underbart!!!)

Jag tog knappt några kort på kvällen, jag hade väl för roligt?

Här kommer några i alla fall (om det är någon av er som läser här som inte vill att bilden ska vara här så får ni höra av er!)


jag hade en SUPERtrevlig kväll, tack till er alla som förgyllde den!!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Låter som du hade det kanonhärligt :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits