Allt är bra!

Jag ber om ursäkt för att min blogg är så ouppdaterad!
Det har varit mycket här ett tag nu, allt är bra och så. Julförberedelser och julklappsinköp pågår för fullt.

Jag var på intervju förra onsdagen, ett jobb som coach åt arbetslösa ungdomar. Tyvärr har jag inte hört något och antar att det är negativt. Ska ringa på måndag och kolla läget, även om jag drar mig för det..
Har i veckan skickat iväg ett gäng ansökningar till, och är lite förhoppningsfull...

Nu blir det en soft kväll med julkortsverkstad framför tv:n. Imorgon pyssel med Jennifer och Johanna. Roligt!!!

Kommentarer:
Postat av: Petra karlstrand

Jag håller alla tummar för att du får ett jobb nu....och helst igår!!!!!

Kram kram

Postat av: Sofia

Jag håller också tummarna! Kul med pyssel imorrn, jag skulle behöva en spark i rumpan ;-)

Kram

2008-12-12 @ 23:18:19
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits