Viktminskning dag 3

Jag har överlevt. Tänkte att ni kanske ville veta. Enligt min Xtravagazabok är dag 3 den jobbigaste dagen så nu gäller det att hänga i. Efter första 4-7 dagarna blir det tydligen bara bättre och bättre, man får tillbaka energin och allt det där.
Det går skapligt, men suget i magen är jobbigt ibland, speciellt på kvällen när man ska sova.
Får inte mycket vettigt gjort, men det är ju bara en kort period av mitt liv det här, och något jag gör för att förbättra min hälsa, min vikt och mitt välmående överhuvudtaget. Tänker i min tanke på hur jag ser ut när jag är klar, och hur härligt det ska bli att gå och shoppa nya kläder!

Kommentarer:
Postat av: Sara

Heja heja, du klarar det!!

Postat av: Jessika Möller

Nämen,hejsan!

Vet inte om du kommer ihåg mig. Jessika från Uppsala(Suzy som chatnamn en gång i tiden).



Blev så glad när jag hittade dig att jag måste säga hej.



Du har en jättefin familj!



Kramkalas

/Jessika

2008-08-08 @ 02:33:57
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits