Utkast: I många ...

I många bloggar runtomkring så har det besvarats frågor, som man bara får svara på med ETT ord.
Konstigt nog saknas 17 och 18 men jag orkar inte ändra. Men här är mina svar i alla fall:

1. Var är din mobiltelefon? skötbordet
2. Var är din (o-)äkta hälft? datorn
3. Ditt hår? långt
4. Din mamma? fantastisk
5. Din pappa? underbar
6. Det bästa du vet? kärlek
7. Din dröm inatt? oidentifierad
8. Din dröm/ditt mål? lycka
9. Rummet du är i? vardagsrum
10. Din hobby? kreativt
11. Din skräck? hissar
12. Var vill du vara om 6 år? husbebodd
13. Var var du igår kväll? hemma
14. Vad du inte är? dum
15. En sak du önskar dig? kameraobjektiv
16. Var du växte upp? Lindsdal
19. Det sista du gjorde? drack
20. Dina kläder? mjuka
21. Din TV? OS
22. Ditt/dina husdjur? Miltonsötis
23. Din dator? blank
24. Ditt humör? trött
25. Saknar någon? mamma
26. Din bil? svenssonvolvo
27. Något du inte har på dig? strumpor
28. Favoritaffär? Esprit
29. Din sommar? trevlig
30. Älskar någon? familjen
31. Favoritfärg? röd
32. När skrattade du senast? tidigare
33. När grät du senast? någongång


Kommentarer:
Postat av: Anna

Hej Malin!



Kul att du läser min blogg. :-) Jag läser din också... ;-)

Ses imorgon, va?



Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits