sjuk..

Jag har jätteont i halsen och har frossa.
Känns inte bra, speciellt inte när Freja ska tas om hand och så.
Christian jobbar urmycket nu, som alltid under augusti - september. Så det gäller för mig att orka hänga i.
Det är bara att rida ut stormen.
Idag på dagen har Christian i alla fall haft hand om Freja så jag har fått sova. Nu på eftermiddagen tog hela familjen en promenad i det härliga höstvädret och gick till en lekplats och gungade. Sjuk eller inte, så var det skönt med lite sol.

och så vill jag säga TACK till er som skickat mig ett blogaward på sistone, tack AnnaG och tack Petra!
Ska skicka den vidare, när tid finns, även om det känns som de flesta redan fått den :)

Nu ska jag ta en kopp thé och kurera mig!


Kommentarer:
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag hoppas att du kryar på dig!



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits