Håll i er nu..

... för här kommer ett inlägg. Det har gått lite tid sedan jag uppdaterade senast men det har varit fullt upp med annat här ett tag nu.

Har lite scrappat att visa men det får bli nästa gång.
Imorgon sätter jag igång med projekt viktminskning! Jag har gått med i en viktklubb som heter xtravaganza. Jag känner mig otroligt peppad och kommer satsa på detta nu till 100% procent. Det kommer kräva planering, tid och energi, men jag känner att det är SÅ värt det! Jag tänkte skriva mer om detta när jag väl är igång, men nu är det mat och bra träning som gäller. För livet!

Våren är här och jag njuter som en tok! En bok i Oxelbergsparken med Freja sovandes i vagnen. lunch i parken tillsammans med Freja, Christian och Milton. Solen som lyser. Underbart!

Här är lite fina vårbilder, dock tagna hemma hos min kära mor i hennes trädgård:

image461image462image463image464

Freja är verkligen i en helt underbar period nu! Hon vänder sig relativt smärtfritt både fram och tillbaka på rygg och mage. Hon jollrar och skrattar och snackar. Hon älskar musik och när man sjunger för henne. Hon kan ligga en bra stund och greja själv nu, vilket gör livet mycket enklare! Jag tror att hon snart kommer kunna sitta själv. Och nu är det nog dags att byta till sittdelen i vagnen!

Här är några fina bilder på sötnosen:

image465image466image467

I veckan är det valborg som ska tillbringas med Christians familj och på första maj åker vi till min släkt som har släktträff i Bussvik utanför Oskarshamn. Ska bli mysigt och roligt!

Återkommer förhoppningsvis snart igen!

Kommentarer:
Postat av: Ann-Marie

Åh vad härligt att se att du fått lite tid över för uppdatering. Vad gosig hon är, din underbara dotter! Jättesöt dessutom!

Kramizar Ann-Marie

Postat av: Anonym

Hej, Solstice från FL. Kollar in i din blogg och lycka till nu! Jag kör igång imorgon så nu ikväll har jag småätit lite av varje för att slippa gå att tänka på vad gott det hade varit sedan ;-/

2008-04-28 @ 20:59:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits