Foton och annat..

Här har det inte uppdaterats på länge och inte för att jag inte vill utan för att blogg.se har legat nere.
Har en hel hög layouter att visa men har inte orkat fota bara..

Annars går livet sin gilla gång. Lite datatrubbel som jag inte ens orkar berätta för jag blir så deprimerad av det, men förhoppningsvis löser det sig tack vare en kompis bror som ska hjälpa mig..

Jag och Freja var på babysim idag för första gången och hon verkade gilla det! När hon flöt omkring på magen i vattnet så skrattade hon massor. Ska ta med kameran nästa gång!

Och så ska vi kolla på hus! Dels på ett radhus i Smedby men också det här :
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/134792

Det ligger en bit från Norrköping men samtidigt så är det värt mycket att bo så nära naturen. Å andra sidan blir bensinkostnaderna högre. Men kolla på det ska vi, så får vi se hur det känns.

Freja mår bra igen efter sin magsjuka. Hon "snackar" en massa nu, somnar bra och är allmänt härlig. Tänk att hon är fyra månader nu! Det är inte klokt att tiden går så fort - men så säger ju alla småbarnsföräldrar. Här är en bild på Freja 4 månader gammal:

image445

Vi har så smått börjat med smakportioner! Här får Freja smaka majsgröt för första gången:
image446

Så här bra greppar Freja nu!:
image447

Nu måste jag sova, får skriva mer en annan dag och även visa lite pysslat.
Tjingtjing!

Kommentarer:
Postat av: Angeliqua

Smedby smedby??
Isåfall röstar jag på det (du vet det ligger väldigt nära Ljungbyholm *hrmhrm*)

2008-04-02 @ 19:20:38
Postat av: c

hej!
läste ditt inlägg om visdomstanden. skulle du kunna kontakta mig?
har lite frågor...
mvh c

2008-04-02 @ 19:26:23
Postat av: Ann-Marie

Hejsan

Skönt att det blivit bättre nu så du kan ladda upp saker igen för jag har saknat dina inlägg!!!!

Hon är så underbart söt. din sockersmula!!!

Kram Ann-Marie
http://jozebelle.se

Postat av: Petra Karlstrand

Hej Malin!
Kul att du tittade in på min blogg...och nu kollar jag in din!
Så söt hon är din lilla Freja!
Jag hoppas verkligen att du kommer den 17/5 vore jättekul att få träffa dig!
Kram Petra

2008-04-04 @ 22:11:14
URL: http://www.trolletspyssel.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken sötis hon är Freja!! Så otroligt söt! Hoppas att ni alla mår bra, och att du får lite scrappat emellanåt. Hoppas radhuset var intressant eller att ni hittar något annat bra :)

2008-04-10 @ 11:07:15
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: Fabiantilde

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-08-17 @ 14:09:15
URL: http://fabiantilde.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits