Me loove Facebook!

Även om jag tycker att det omtalade Facebook är en väldigt virrig sida men för mycket plotter och att jag tycker det är skittrist att få massa förfrågningar om jag vill vara med och typ leka vampyr eller kasta vattenballonger på andra, så är det en himla kul sida på så sätt att man verkligen kan få kontakt med gamla vänner!
För er som inte vet har Facebook blivit en jättestor community där man heter sitt riktiga namn och där man kan söka upp vänner från skoltiden etc.

Idag blev jag jätteglad för en gammal arbetskompis till mig som jag jobbade ihop med i England -98 hade addat mig som vän och jag har inte haft någon större kontakt med dem jag jobbade med där under det året jag bodde där. Hon hade en hög till på sin vännerlista av mina gamla englands-kamrater. Ska bli så spännande att se vad de gör nu! De flesta verkar dock bo kvar i Crawley där jag bodde, de flesta var födda och uppvuxna där.

Igår på dagen var jag och Christian ute och flängde! Vi började med en höstpromenad i parken med hunden. Härligt väder och vackra löv!! Vi var på Swedol och köpte lite saker till Christian, på Pysselpassion där Christian skämde bort mig med lite nya pysselsaker (Jag älskar dig din spontana karl!) och så var vi i Linköping på Biltema och Ikea. Vi skulle köpa ett skötbord på IKEA men kunde inte riktigt bestämma oss så vi kom visst därifrån med lite krukor, blommor, två blompiedestaler och en förvaringsbox. Jaja, så kan det gå! Och så var vi en sväng hos Christians bror och Patrik på deras tandläkarklinik där Christians mormor var och fixade sina tänder. Sedan hem.

Igår kväll var jag hos Fia och scrappade och vi hade så mysigt! Gillar verkligen dig Fia, känns som vi har många gemensamma beröringspunkter här i livet! Jag gjorde två layouter och Fia också. Har även lite äldre layouter att visa som gjorts i veckan, som jag ännu inte lagt in här. Och så är jag med i en tävling med en layout så den tänker jag inte lägga upp här, ännu.

Här är i alla fall en bunt layouter, mer eller mindre komplicerade..
Denna första layout är en enkel layout om sommaren, som ju inte var speciellt badvänlig.. berättar om alla svampar och blåbär vi plockade!

image280

En riktig favoritbild på Christian är det här! Tagen på midsommarfirandet i somras.


image281image282
Lycka fångad på bild lyder rubriken. Tycker dessa bilder på min systers familj är så härliga!


Dessa blommor fick jag av fina Jennifer i februari efter allt jobbigt som hänt..
image283

Kommentarer:
Postat av: Lisbet

Hej hallo?
Sitter här och småfryser men har nu fixat mig lite hett te. Samlar lite inspiration av dina alster medans jag får lite värme i kroppen.
Tittat runt hos dig och insupit atmosfären.
Ha det gott

Postat av: Anna

Verkligen jättefina layouter du har gjort. Gillar den med Blåbär och svamp supermycket.
Höstkramen Anna

2007-09-27 @ 09:40:00
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Marie

så många fina layouter, härligt!

2007-09-30 @ 14:57:12
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits