Mer sjukdomsbesked..

.. Jag har utöver att min halsfluss inte är helt bra fått stämbandskatarr. Visst är det väl underbart allting just nu? Grrrr..

Jag får inte prata utan är beordrad röstvila så att stämbanden inte skadas.
shit vad svårt det är att inte prata!

Och så känns det lite jobbigt med tanke på att jag skulle jobbat min sista vecka på E.on den här veckan. Det känns alltid bäst att få avsluta sitt jobb på ett shysst sätt, hade velat jobba bort alla högar och lämna ett rent skrivbord, men det kommer jag inte kunna nu.. Det känns tråkigt, men vad ska jag göra liksom?

Jaja, tack och lov för att det finns MSN och SMS och teckenspråk med Christian här hemma :)

Kommentarer:
Postat av: Sannasmamma

Hej hej!!
Du vann utlottningen =)
Välkommen in i bloggen ;)
/ Kicki!

2007-10-23 @ 12:28:27
Postat av: Angeliqua

Du vet att man oftast blir lite sjuk precis innan kläckning? Har stämt skrämmande bra i mina fall.
Hoppas bara att du hinner krya på dig lite granna innan det är dax för dagen B. *Snartsnartsnart*

Postat av: Septusa

I really appreciate your website.
An interesting website with an interesting design.
A lot of interesting info.
Thanks.

2008-02-07 @ 11:28:51
URL: http://septusa.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits