Mår lite bättre

Jag blir successivt bättre.. Jag är dock hes som .. jag vet inte vad och har inte kunnat prata normalt på hela dagen. Christian sa åt mig att sluta låta som Sanna, hon på P3Star eller vad det är, haha

Har styrt och ställt som sjutton i lägenheten i helgen, vi (läs: Christian) har installerat en diskmaskin! Förstå vilken lyx! Det kommer bli helt underbart! Och i veckan kommer nya duschväggarna så badrummet ska bli klart. Vi har rensat ut i köket och köpt en ny mikro, vår gamla var så äcklig och gick inte att få riktigt ren hur man än skrubbade (skyller på Christian som råkade lämna popcorn i den för länge, så det började ryka...). Den nya mikron har integrerats i skåpet ovanför kylskåpet. Utom synhåll alltså!

Och så har det inhandlats tapeter till hallen, bara klinkers som saknas. Här har det boats för fulla muggar med andra ord! Nu ska det tapetseras, putsas och fejas. Sedan ska lägenheten värderas.. och sedan ska alla bebissaker som står i förrådet på plats.. Det är bråda men roliga tider, hoppas nu bara Christian håller sig frisk!

Vi har rensat som sjutton här hemma, slängt och skänkt. 7 papperskassar fulla med grejer går till svärmors loppis.

Jag har fått en ny kompis som har flyttat hem till mig. Han heter Douglas och är sköldpadda. Han är världens sötaste. Jag har lovat att ta hand om honom tills dess att bebis i magen kan ta hand om den :) Ska fota den och visa nästa gång, jag lovar.

Kommentarer:
Postat av: Richardmary

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits