Förbaskade kakel...

Åh det är ingen ände på eländet vill jag lova!

Vi har kommit igång att renovera badrummet, men Utan att vare sig byta golvbrunn eller flytta den. Det skrivs papper från hantverkaren på att det ändå görs fackmannamässigt och allt känns okej. Igår slet och släpade Christian upp allt kakel från bilen som vi varit och hämtat, för idag skulle kaklet sättas! En annan fick inproduktivt stå kvar vid bilen och titta på.. Kanske inte är så bra att bära kakel när man är i vecka 33, hur mycket man än vill?

So far so good.. Kom hem idag på eftermiddagen, ska till hunden på återbesök hos veterinären (han har haft öroninflammation). Det visar sig att två av kartongerna med vitt kakel till väggarna har MÖRKGRÅTT kakel i sig, trots att det på förpackningen står att det ska vara vitt blankt!!??!?
RInger till Golvpoolen och de hade som TUR är två kartonger hemma på lager. Tack och lov säger jag bara.. Så nu ska jag på något sätt få ner de två kartongerna och åka och byta. (får nog be hantverkaren om hjälp).

Men vad sur man kan bli! Jag förstår ju att det är fel från fabriken men .. åh. ändå!

Nu ska jag fota mina senaste LO.s innan jag ska iväg och ikväll ska jag på inspirationskväll hos Pysselpassion! Där ska jag fota lite grejer som jag lämnat där och glömt att fota.

Återkommer med bilder på layouter (du ska få se layouten Mahlin!!) och uppdatering på badrumsrenoveringen.

har jag berättat hur det ska se ut och vad vi valt till slut? Jag tror inte det. Får återkomma!

Kommentarer:
Postat av: silwerstar

Det var kul att prata med dig en massa ikväll! :-D Försökte nyss hitta dig på Facebook, men det ville sig visst inte.. jag måste ha gjort nått knas vid sökningen. Får göra nytt försök imorgon :-)

Postat av: Sigmundalise

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-11-10 @ 12:03:12
URL: http://sigmundalise.20six.nl

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits