Alster att visa!

Då har jag äntligen orkat med att fota lite nya alster!

Här kommer först de två layouter jag gjorde på Linköpingsträffen förra helgen. Det blir inte perfekt när jag fotar, och jag tycker nog faktiskt att layouterna är finare i verkligheten, men det är så det är. Ska nog ta med mina layouter till Pysselpassion och fota i framtiden, det är så mycket bättre att fota i "butiksljus":

Här är utmaningen jag var med i på lördagen, en skissutmaning:

image291

Och så var det söndagen, det var en teknikutmaning där man bland annat skulle ha med rivet papper, någon metalldekoration, egengjord dekoration med mera.. Ledsen att fotot inte blev bättre när jag fotade layouten, jag är faktiskt själv riktigt nöjd med denna..

image292

I helgen har jag så smått varit med på cybercrop hos Svensk scrapbooking. Har varit beordrad av både barnmorska och min kära sambo att ta det lugnt i helgen, mår inte riktigt bra i kroppen.. Har gjort klart ett bidrag till scraputmaningen också, men det kan jag inte visa ännu!

Här är en utmaning där man skulle använda vinrött, brunt och orange. En väldigt enkel layout till mitt barndomsalbum, föreställande lilla jag 1979, nästan ett år gammal.
image293

En annan av utmaningarna gick ut på att man inte fick använda något annat än papper, penna och färger (och foto) på en layout. Jag lekte loss med svart penna och distresser. Här är resultatet:

image294

Och så har jag på eget bevåg scrappat en sida om en av mina arbetsplatser, där jag jobbade under 2005-2006.
En riktigt snabbscrappad sida vill jag lova!


image295

Det var nog vad jag kunde visa för nu..
Badrumsrenoveringen går framåt, det är förhoppningsvis helt klart i slutet av nästa vecka. Det ska bli härligt!
Jag mår inte så bra i kroppen, ska prata med min barnmorska imorgon igen och se vad vi kan göra. Men ska försöka jobba åtminstone halva dagen imorgon, min efterträdare kommer ju på sin första dag...

Kommentarer:
Postat av: Jenny (jen82)

Nu har jag inte varit här inne på ett tag så jag passar på att rosa både dagens upplagda och de tidigare! Dom är så snygga! Bradshjärtat och syskon lo'n och den till cc'n med det oranga var mina favortiter!

Postat av: Bodil

Här fanns det mycket fint att inspireras av...=)

2007-10-08 @ 22:06:11
URL: http://jommasblogg.blogspot.se
Postat av: uniquelyme/Gunilla

Hej, vännen! Jag har utmanat dig på min sida.

2007-10-11 @ 22:27:01
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Petra

Gillar den med 3 foton av dig själv. Gillar att du har samma foto men i tre olika färger.

Jag har taggat dig på min blogg, om du har lust att kika.
/ Petra

2007-10-15 @ 23:10:25
URL: http://petraunne.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits