Tack försäkringskassan :)

Inte trodde jag att jag någonsin skulle tacka försäkringskassan men det gör jag just nu.
Jag hade gjort ett löjligt litet fel på ett årtal på min ansökan till föräldrapenning och de skickade faktiskt tillbaka min blankett och bad mig ändra! Nu kan man ju tycka att det vore ganska givet vad jag menade, men eftersom de inte kan ändra något på min blankett, vilket man kan förstå, så är jag ändå glad att de skickade tillbaka blanketten och inte bara lät mig förstå själv att jag gjort något fel - det har man ju hört att det har förekommit.

I lägenheten råder fortfarande lite halvkaos. När man bor på 68 kvm och renoverar i ett av rummen blir det lätt kaos i resten av lägenheten också. Tanken är i alla fall att vi ska värdera lägenheten i slutet på nästa vecka och även skriva om våra lån då. Sedan ska alla bebissaker upp från förrådet. Sedan kan bebisen få komma vilken dag som helst, men än så länge gäller det att knipa ;)
Nej, givetvis FÅR bebis komma nu med, men det vore mer praktiskt om han/hon väntade liiite till..

Min mage är STOR nu, och jag känner mig rätt otymplig men rätt glad ändå! I veckan är tanken att jag ska hinna med ett IKEA-besök och ett Gamleby-besök. Känns skönt att det händer saker i alla fall.

Jag har scrappat en del, bland annat till Utmaningsresan och de kan jag inte visa här ännu.

Var med på en skiss från Swescrapbook och blev faktiskt publicerad i deras blogg! *glad*

Denna layout var det, föreställande underbara Sara:

image311

Kommentarer:
Postat av: Angeliqua

E du galen?!
Det är ju allmänt känt att IKEA är ett perfekt sätt att locka ut bebisen på :-D

Postat av: Lilla katt

Superfin LO!

2007-11-06 @ 17:49:33
URL: http://giiisen.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits