Ingen bebis än...

Tyvärr ingen bebis för oss idag så det var bara att åka hem..
Men vi var på sjukhuset från 9-13.30 ungefär, allt tog sådan tid!!

Det började med att de tog ctg-kurva och urinprov och blodtryck. Igget av det såg så bra ut, hjärtljuden på bebis var tydligen inte så bra rent kurvmässigt, men de sa att de ville ta om det. Så de tog ctg-kurva igen, en läkare kände på mig, kollade med ultraljud osv..

Mitt blodtryck är högt men inte farligt högt., Jag har en hel del äggvita i urinen men eftersom de konstaterade att bebis mår bra och rör mycket på sig så vill de vänta lite till.
Ska återigen lämna ett större urinprov, så vi har fått tid för återbesök på söndag. Då ska de kolla mina värden igen och även känna på livmodertappen och se hur mogen jag verkar vara..

Så, kanske på söndag?
Och Bebis i magen: DU ÄR VRÄKT! Kan du inte förstå det ? ;)

Sara, tack för ditt stöd!!

Har förresten tagit mig ork och tid att fota en massa layouter. Men jag fullkomligt Hatar att fota layouter när det alrig är riktigt ljust ute. Tycker kvaliteten är riktigt dålig på dessa, men visar dem ändå:

Denna layout blev jag inte riktigt nöjd med, vet inte vad det är som gör det.. men den föreställer min söta systerdotter i Kalmar i oktober.
image340


En layout till mitt barndomsalbum, jag och min syster och våra årliga luciafiranden för mamma och pappa. En DT-layout för Pysselpassion.
image341


Jag älskar detta foto! Bilden är tagen i somras ute i Figeholms skärgård. Texten beskriver hur mycket jag älskar att vara i denna skärgård och vilken ro det fyller mig med.
image342

Gamla bilder på äldsta systerdottern, från mars 2006. Gillar dessa kort men det har inte blivit av att scrappa dem förrän nu.
image343

Knasiga vänner som dummar sig på grillfest hos mig i somras.
image344

Inspirerades av de nya julpapprena jag köpt och klarade av julbilderna från 2006, och de svåra också.. när man äter mat och det är mycket folk på bilderna..
image345image346

En layout om min och Christians tradition att försöka komma iväg på någon julmässa varje år. Förra året var vi på Löfstad slott utanför Norrköping och det är detta layouten visar.
image347

Kommentarer:
Postat av: eldh

Kämpa på tjejen!!! / Elin

Postat av: NetteR

Hmm undrar om du fått bebis nu... spännande att få träffa en ny person och visst är det jobbigt att vänta.

2007-11-24 @ 19:58:17
URL: http://netter.bloggagratis.se/
Postat av: Rafiki

Vad förvånad jag blev när jag såg din snygga layout från Figeholms skärgård. Är uppvuxen i byn och saknar den nu när jag inte är där så ofta.
Skickade in en skiss till Bonusskissen
på veckansskiss som faktiskt handlade om Figeholm häromdagen.
Lycka till med Bebisen!

2007-11-28 @ 15:24:47
Postat av: Fabianmarlen

love the web site lots of luck love to see more poems

2008-09-22 @ 10:55:57
URL: http://fabianmarlen.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits