En LO att visa + Smile Awards *uppdaterad*

Denna layout var mitt senaste bidrag till Scraputmaningens utmaningsresa. Det är bilder från förra vintern.

image312

I eftermiddag ska jag till Linköping, först till IKEA och sedan till några kompisar och fika. Nice!

Idag fick jag ett smile-award från AnnaStenman. Tack tjejen, du gör mig glad också! Vi får ses nästa gång jag är i Jönköping

image313

Människor som gör MIG glad och som jag skickar detta vidare till är:
Lena S
Silwerstar
Martina
Sara -Way over yonder
UniquelyMe
och
Spooky

(alla länkar finns här bredvid, är inte så haj på det här.. )

Kommentarer:
Postat av: Anna

Vilak härliga vinterfoton. :O) Snyggt jobbat.

Det finns ett litet award inne på min blogg.

Höstkramen Anna


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits