10 layouter från 2006

Har sett runtom i bloggar och så att folk väljer sina 10 bästa layouter från 2006 efter en utmaning från Mikaela Rudhner . Då kan ju inte jag vara sämre! Håll till godo! Har även försökt att faktiskt ge mig själv komplimanger om vad jag gjort. Det är inte lätt, men försöka duger!


11250-91

Den här layouten gillar jag för att den är JAG! Gjorde den när jag mådde ganska dåligt och kände att jag behövde göra en LO som visade vad jag faktiskt tycker om i livet!

11250-89

Jag tror detta är den layout jag är MEST nöjd med för hela året. Jag fullkomligt älskar bilden av min systerdotter som jag fångade på Öland i somras och när jag såg dessa BasicGreypapper så visste jag att de skulle passa perfekt!


Lekfull

Jag tycker om dessa bilder på min systerdotter Svea och jag tycker om färgerna och det sätt som layouten både är fyrkantig och livlig.


Milton

Min vackra, underbara hund! Vad mer behöver sägas? :)

vinter

Denna layout betyder mycket eftersom den är tagen i Fästad där jag och Christian tillbringar mycket tid tillsammans. Den skulle vara en kärleksförklaring till både Fästad och Christian.

11250-55

Min älskade mamma och min systerdotter i Figeholm, en av mina favoritplatser på jorden. Jag älskar det här fotot, det är bara så stilla.. Ville verkligen att fotot skulle framhävas.


vinterland

Jag tycker om helheten i den här layouten, och formerna. Tycker jag lyckats fånga en känsla.

saliten

Enkelhet när den är som bäst...

prinsessa

Detta foto taget i mammas och pappas körsbärsträd utanför mitt barndomshem i Lindsdal.. Vackra Ebba.

11250-32

Jag bara undrar, vad tänker hon på? En enkel layout som jag tycker mycket om!


Kommentarer:
Postat av: Lilo

Vilka fina layouter! =) Hoppas det löser sig för dig och att du gör rätt jobbval!!!

Postat av: Elle Andersson

Vad underbara sidor du gör! Jag är så tacksam för din inspiration i min butik.

Kram Elle!

2007-01-09 @ 18:49:20
URL: http://elles.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Underbara layouter. Du är ju bara sååå fantastiskt duktig. Var stolt över dina alster!

2007-01-11 @ 20:52:34
Postat av: AnnaB

Jättemånga underbara layouter! Vinterlandskap och Lekfull är nog mina absoluta favoriter!

2007-01-13 @ 11:03:15
URL: http://annab.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits