Ni är guld värda!

Jag har så mycket att säga, men hinner inte med att skriva ner allt just nu. Kommer återkomma med det.
Detta inlägg är mest bara en hyllning till mina nära och kära, min familj, mina vänner och mina bekanta.
Ni har varit så otroligt stöttande i det som hände mig, jag trodde faktiskt inte att någon kunde förstå. Jag kände mig så ensam i min sorg. Men det är jag inte. Alla nätvänner från scrapbookingen, alla gamla vänner och nya vänner, hela min familj och självklart Christian.. Alla har funnits där till 100%.. Lyssnat på mitt ältande, bara skrivit några stöttande ord, bara visat att de finns där. Om det är något positivt som kommit ur den här upplevelsen så är det just detta. Att det finns så otroligt mycket fina människor runt omkring mig, det ger mig hopp för framtiden och det gör mig varm i hjärtat.

Ta åt dig du som läser det här, just DU är guld värd för mig och för många andra! Glöm aldrig det!

Idag fick jag ett fint paket och ett långt härligt brev på Posten. Det var från en gammal gammal vän, som jag känt sedan... ja det måste vara början av 90-talet. Vi har träffats, men framför allt hållt kontakten via brev. Hon känner till min hobby, men scrappar inte själv. Men hon hade för min skull, för att glädja mig i den sorg jag känner, varit på en scrapbutik och handlat till mig och skickat i ett fint paket! Kan man bli annat än rörd, lycklig och varm i hela kroppen! Att någon tänker på mig och anstränger sig så.
Tack så otroligt mycket Helena, både för presenten och dina stöttande ord och framför allt för att du finns där! Det är inte lätt för någon som inte själv scrappar att köpa saker, men hon lyckades till 100%! jag hade ingenting av vad som fanns i paketet sedan innan, men allt är saker som jag absolut kommer ha användning för. Och vilka fina färger sedan! Underbart!


11250-135


Jag återkommer, inom kort.
Alla vänner och nära och kära har verkligen funnits där till 100% men jag vill verkligen även tacka en annan person från djupet av mitt hjärta. Sara, du är underbar! Som jag har känt stöd från dig! Vi ses när jag är i Kalmar nästa gång, då ska du få en stor bamsekram av mig, lita på det!

Och så vill jag uttryckligen tacka theV., en kär vän från Scrappiz. Du har funnits där genom alla tråkigheter jag upplevt den senaste tiden. Jag vill att du ska veta att jag finns där för dig, närhelst du behöver det! Och tack för det Underbara alla-hjärtansdagkortet!

Mitt i all olycka känner jag mig så lyckligt lottad för att jag är den jag är och för att jag har alla er omkring mig. Tack!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vännen, vet du att jag hittar mycket inspiration och styrka ifrån dig? Det är värdefullt att man kan hitta varandra som vi gjort, utan att ha träffats eller pratats vid, men ändå känna samhörighet. Det kommer att bli något stort av dig; du är redan på god väg...

2007-02-21 @ 21:32:26
Postat av: theValkyria

Vad hände, namnet försvann under tiden jag skrev tydligen. Men förra kommentaren var min i alla fall. Kram!

Postat av: Anna B

Hej!

Idag var första gången jag läste din blogg sedan många många månader. Blev ganska chockad över vad mycket som hänt i ditt liv. Jag är så ledsen för er skull...Vet inte vad jag mer ska säga. Finns ju inga ord för det. Hoppas du i alla fall mår lite bättre och bätre för varje dag.

KRAM Anna

2007-02-22 @ 12:47:11
Postat av: Helena

Jo, vi har varit goda vänner sedan getostreportaget sommaren 1994 tror jag det var...

Jag är glad att du gillade presenten, jag var ju ute på hal is. Använd med glädje!

Kramar,
Helena

2007-02-25 @ 18:02:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits