Årets 10 favoriter

Puh vilken natt det var igår.. eller kväll snarare.. Freja var grinig i princip hela dagen efter det att hon på eftermiddagen somnade, men vaknade 10 minuter senare. Det var något som störde henne. Sedan var det som att hon aldrig kom i fas igen, hon bara grinade och grät och skrek. Somnade till under en promenad men vaknade så fort vi kom hem igen. Vi försökte verkligen ALLT! Gunga, vyscha, sitta, stå, ligga, amma, mata med ersättning, gå med vagnen som vi släpade upp i lägenheten, dra den över en tröskel..

Sista utvägen var att gå och hämta bilen. Vid halv tre på natten gjorde vi det och hon somnade Bums. Vi körde till Söderköping och tillbaka och hamnade i ett riktigt snöoväder till råga på allt. Men sedan sov hon och bara vaknade för amning..

Vi får väl se hur denna nyårskväll blir. Nu ska vi snart äta grillat vildsvin. Spännande :)
Skickar en tanke till mina älskade föräldrar som just nu är i Thailand och firar nyår. Åh, om vi också vore där.. De verkade ha det jättehärligt i alla fall!

Men tänkte passa på, så här årets sista dag att visa upp mina egna 10 favoriter av de närmare 80 (!) layouter jag hunnit göra i år, som så många andra gör i sina bloggar. Tänk om jag scrappar i 60 år till, det blir nästan 5000 layouter. Haha..

Här är de i allafall: (nu är det 10 stycken, hade visst missat att ladda upp en! )

image367image368image369

image376image370image371image372image373image374image375


GOTT NYTT ÅR KÄRA BLOGGLÄSARE!

Kommentarer:
Postat av: FruGrip

Gott nytt år till dig med. Jag ser dock bara 9 layouter här men de är jättefina allihopa ändå. Jag ska göra lika dant som du tror jag :-)
Kram Cissi

Postat av: Millan

Så många fina layouter du gjort under året, Malin!
Jag har också listat mina favoriter på min blogg, kika gärna om du får en stund över!
Gott nytt år!!!!

2008-01-01 @ 11:23:38
URL: http://millans.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Oj vad många fina LO!!!

Hoppas Frejas mage lugnar sej snart för det där verkar inte alls skoj för henne, eller er!

2008-01-01 @ 18:17:19
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Anna

Huga vad jopbbigt med lilla magen för Freja. Hoppas den reder upp sig snart.

Många snygga layouter har du gjort.

Vinterkramen Anna

2008-01-02 @ 09:42:06
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Bark

Vilken fin samling Lo:s!!

2008-01-04 @ 14:22:23
URL: http://minibark.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits