Två nya layouter..

.. har jag skapat. Fast jag är inte speciellt nöjd med dem. Men som min kära vän Lotta sa så kan inte varje layout bli den bästa man gjort. Det är ju sant, även om man gärna önskar att det vore så. Men antar att de duger för att bevara minnen och sitta i albumet. Har suttit och sorterat layouter och in i album. Det syns faktiskt att jag utvecklats. Tycker inte att de layouter jag gjorde 2004 är så himla roliga. Men det har ju sin charm!

Här är layouterna i alla fall:

image243

Följande layout gjorde jag via en utmaning på Familjeliv där man bara fick använda saker som låg på sitt skrivbord. Det enda jag plockade fram var cardstock och fotot. (bandet och banddekorationen har jag fått från fina Helena J)

image244

Nu ska jag sätta mig och scrappa en stund igen!

Kommentarer:
Postat av: Scrapmom

Vad fina saker du hade framplockade! Kul att se hur det blir när man har begränsade tillgångar, så att säga :-) Snyggt!

Postat av: Caroline / Mizty

Jättefina båda två!!
Kram

2007-08-19 @ 12:06:05
Postat av: Ninni

Åh, "Svea" är härlig! Gillar vad du gjort med blingstenarna! JÄttebra idé som jag kommer sno nån gång! :-D

2007-08-24 @ 13:52:41
URL: http://ninnisplace.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits