Söta Milton

Jag tror att jag har en vårdepression. Får skriva mer om det någon gång. Men det är kontentan av allt som hänt det senaste året som är tungt, tungt, tungt.

Men det var inte det jag skulle skriva om utan det var om min älskade hund. Han är hos veterinären och har opererat ut en platta i sitt ena ben och han fick stanna över natten eftersom han är svullen om benet. Och det är så TOMT här hemma! Ingen som sprang fram till mig när jag öppnade dörren, ingen som lägger en leksak i soffan när jag och C kollar på TV, ingen som biter i tv:n när det kommer djur.. Fy sjutton vad jag saknar honom, även om jag ju får träffa älsklingen imorgon. Att en hund kan betyda så mycket!
Har bestämt att jag ska göra en LO om mina och miltons kvällsvanor, för de är ganska speciella. Jag går ofta och lägger mig tidigare än C och då hoppar Milton upp (ja, han får vara i sängen, sådetså) och lägger sig med huvudet på C:s kudde, eller så borrar han in sin nos vid mitt ansikte, eller lägger sig på mage och vill att jag ska klia honom på magen. Och så ligger jag och läser och han ligger bredvid. Sedan brukar han alltid bli törstig ungefär då, det är väl varmt för honom, och då går jag upp, öppnar sovrumsdörren och säger till honom "Är du törstig Milton, gå och drick vatten". Så tassar han ut i köket, dricker, kommer tillbaka, och lägger sig i sin bädd på golvet. När han lägger sig tillrätta låter han på ett visst sätt, det är som en lång välmående-suck.

Han betyder så mycket denna varelse. Önskar att han vore här nu.

Kommentarer:
Postat av: FruGrip

Stackar voff
Kommer du med till träffen i morgon nu då?

Kram Cissi
[email protected]

Postat av: theValkyria/Gunilla

Vad mysigt det låter. Hoppas att han blir bättre snart. Tack för de fina orden på min hemsida. Kram, Gunilla

2007-04-26 @ 22:56:50
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Nilla

Jag ser fram emot att få se denna LO...
Hoppas du får tid att göra den snart!
Hur går det med allt annat?
Saknar digg bloggande! :-)
*kramar*

2007-04-27 @ 18:54:22
URL: http://phernilla.wordpress.com
Postat av: Starrunaway

I searched a long time for such an great article.
Thank you very much.

2008-01-09 @ 14:08:24
URL: http://starrunaway.blogspot.com
Postat av: Olafgunhild

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-16 @ 09:11:54
URL: http://olafgunhild.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits