Det där nya projektet..

.. som jag lite "hemligt" nämnde i mitt inlägg häromdagen är på gång nu.
Jag kommer inte byta jobb - ännu tyvärr. Men jag kommer få stimulans och göra något jag kommer ha nytta av.

Jag ska få gå Röda Korsets tjejgruppsutbildning! Det är en samtalsledarutbildning över en helg och sedan då arbeta ideellt som samtalsledare. Det är en mycket bra erfarenhet, samtidigt som det är något jag kan se fram emot och känna mig engagerad i och.. ja, det ska bli underbart att känna.. ett engagemang. För det om något saknar jag på jobbet. Ja, det är nog det jag saknar mest. Nu sitter jag bara av tiden och skakar på huvudet åt de pengagalna provisionsjagande personer som sitter bredvid mig.

Well, all for now. Måste se till att ladda upp mina senaste LO:s också.
Kom även på att det nog finns ungefär 10-15 layouter i Elles butik som inte jag visat på nätet! Måste nästan se till att fota dem och lägga ut dem!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Åh vad härligt att läsa att det finns en ljusning i ditt liv, även om det just inte innebär att du kan sluta på ditt pissjobb som du har.

Ser fram emot att få se dina nya layouter.

Kramen Anna

Postat av: Ellinor

Vad glad jag blir för din skull Malin! Jättekul och det låter ju som ett steg i rätt riktning om inte annat! Ska bli spännande och se dina layouter. Kram!

2006-09-12 @ 19:39:41
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits