Varit på möhippefest förra helgen




11250-36

Förra helgen var jag på möhippefest, min kompis som hade festen har vänner från olika håll så hon förväntade sig ingen möhippa utan ordnade en fest istället! Och det var ju kul! Så jag och några andra tjejer gick ihop och köpte ett album, jag gjorde en förstasida och så ska vi framkalla bilder från festen och sätta in i albumet åt henne. Kommer även bli plats över så hon kan ha sina bilder från bröllopet däri också, om hon så önskar. Vi ska inte scrappa bilderna, utan bara sätta in dem med någon enkel dekoration eller rubrik, istället blev första sidan mer scrappad.


Annars är det inte så bra med mig. Känner mig usel som inte lyckas få ett vettigt jobb. Jag vill ju SÅ gärna jobba med det jag är utbildad till!!! Det känns som att ALLA lyckas, men inte jag. Min vän M. går ut min utbildning om en månad och hon har fått jobb -direkt. Toppjobb dessutom, 21 000 i igångslön. Istället sitter jag på fuckingcallcenter och terroriserar stackars människor som inte alls vill att jag ska ringa. JAG VILL JU JOBBA!!!! Har en stor klump i min mage för detta och vet inte hur jag ska lösa detta, hur jag ska komma vidare.

Faan faaan faaan.


Ursäkta svordomar. Bara mår inte bra. Återkommer när jag är på bättre humör :(

Kommentarer:
Postat av: Jenny Li

Vad är det du är utbildad till? Minns själv hur det var, och hur svårt det ibland var att fullt ut glädjas med dem som lyckades direkt... Håller tumme för att det ordnar sig snart - gjorde det det för mig (än om det tog ett tag) så gör det säkert det för dig också!

2006-05-13 @ 23:54:45
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hoppas du hittar något du trivs med.
Skickar många kramar till dig.
Kram Eva-Lena


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits