Jag kan knappt tro att det är sant!

JAG SKA PÅ INTERJVUUUU!

Ja jag ska villigt erkänna att jag börjat misströsta. Jag har sökt så otroligt många jobb, och inte har jag kommit någon vart med det egentligen. Men i helgen fick jag mail! Jag ska på intervju för en doktorandtjänst på Tema Barn, Linköpings universitet, och det är också där jag skrev min magisteruppsats!

Det var 157 sökande till tjänsterna, det är 5 platser och de kallar någonstanns mellan 10-20 personer till intervju. Och jag är en av dem! Jiha!

Det känns otroligt bra och det skulle kännas så stimulerande med detta jobb! Sedan är nackdelen att det innebär fortsatt pendlande till Linköping. Men doktorandtjänster är relativt fria så det ska nog gå vägen.

En LO har det blivit i helgen också, annars har det inte hänt så mycket. Har varit en lugn helg, fick en order av mina vänner här och där att ta det lite lugnt med tanke på att jag mått dåligt på sistone. Och det har jag gjort. Mår faktiskt ganska bra idag. Tror också att jag haft en sväng pollenallergi.

Jag säger bara en sak till om helgen: LORDI ROCKS!

Och här är helgens LO; bidrag till scrapliftutmaningen på Scrappiz. Jag har liftat MOE. Denna bild har blivit lite underlig i upplösningen, men håll till godo!

harligt


Kommentarer:
Postat av: UlrikaK

Grattis till intervjun!! Det är ju så att förr eller senare så dyker det upp en chans, även om man har svårt att tro det när man är mitt inne i jobbsökar-träsket. Stort lycka till!!

Postat av: Ellinor

Så roligt! Hoppas intervjun gå bra! Verkligen en fin LO dessutom.

2006-05-22 @ 11:03:43
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Sara

Grattis och lycka till!! Du ska se att det löser sej!! Kram!

2006-05-22 @ 14:55:31
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Ellinor

Vad kul! Grattis. Hoppas verkligen det går bra Malin!

2006-05-23 @ 12:01:59
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Anna G

Va spännande med jobbintervju, jag håller tummarna för dig!!
*kram*

2006-05-25 @ 08:55:32
URL: http://www.annag.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits