Jag kom på en sak..

... för ett bra tag sedan här i min blogg så skrev jag om ovanor jag hade, men att jag inte kom på så många då, av någon outgrundlig anledning.
Men jag har kommit på två!

1. Jag sprider papper omkring mig!!! Minns en vän en gång som sa till mig att hon gillade att komma hem till mig, där det överallt låg så papperslappar med saker ditkladdat på, både små teckningar och små anteckningar. Det var kanske mysigt då, men inte nu. Min sambo blir GALEN på allt papper som jag inte ens vet vart det kommer ifrån????????!!!

2. Jag har väldigt svårt att läsa slutet på böcker. Jag läser mycket och gärna, men jag har svårt att läsa de sista 10 sidorna ungefär. Då är liksom boken slut, slutet är definitivt, jag måste överge allt som boken gav mig, och jag måste framför allt överge huvudpersonerna. Och det känns inte bra. Sedan må jag erkänna att alla författare inte är direkt lysande på att skriva slut på böcker, heller.

Sådär Zäta, jag är inte utan ovanor ändå! ;)

Har förresten scrappat som en tok i helgen. Ska ladda upp här, lovar!!

Kommentarer:
Postat av: Zarah

*fnissar* Okejdå...! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits